marți, 3 august 2010

CEFERE, iubirea vietii mele

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti bilete la cuseta si sa sfarsiti prin a sta in vagon de personal? Ei bine, mie mi s-a intamplat.

Mi s-a intamplat sa coincida locul meu de la cuseta cu al altuia. Mi s-a intamplat sa fiu mutata la clasa a doua de domnu' nas. Mi s-a intamplat sa stau doua ore pe coridorul de la WC cu tot cu bagaje, pentru ca noul meu loc de la clasa a doua coincidea cu locul altuia. Mi s-a intamplat sa fiu data jos la COPSA MICA. La trei dimineata. Copsa mica e asa, un fel de metropola urbana iar oamenii de acolo sunt foarte prietenosi.Mi s-a intamplat sa mi se spuna sa urc in vagonul doispe al unui tren cu opt vagoane. Apoi am aflat ca aceasta COPSA MICA este un fel de punct de maxim interes, unde la tren se mai adauga cinci vagoane. Mi s-a intamplat sa ma sui in vagonul doispe si sa constat ca e vagon de personal. Mi s-a intamplat sa merg inca doispe ore astfel, si sa ajung in gara din Constanta la trei dupa-amiaza a doua zi.

Si nu mi s-a intamplat doar mie, ci si inca altor sapte persoane, cu care am impartit povestea asta (puteti sa va imaginati opt persoane plus bagajele celor opt persoane pe holul de la veceu?).
Si am dat si spaga doua sute de mii.

Nu stiu voua, dar mie-mi place cu trenul.

Niciun comentariu: