marți, 12 octombrie 2010

Au minuit

Chaque fois que je me crois perdue, mon ange prend soin de moi. Chaque fois que je m’éloigne de mes espoirs, la haute garde renvoie un oiseau sur mon épaule. Elle crie toujours: ”AIME,AIME,EEEM,L’AIAIME!”. Tous me rassurent. Rien n’est perdu. Moi même, je me ranvoie au passé et je me moque de ma propre personne. Que je suis malade! Comme j’aime la folie. Dramatiser, c’est mon style,c’est tout à fait vrai. Malheuresement, qui sait-peut-être pas, je me souviens trop souvent de ma tête. Le grand etêtement que je porte m’épaisse fortement. Je cherche une évasion, une toute petite porte. Mais, le bon ange garde mes deux cotés. T’est vraiment charmante, petite puce. Je t’aime trop,le trop raison que tu aies me force et me gratte et m’entoure et m’échauffe.

Ah, prison, ah béatitude. Comme je vous sente, comme je vous adore. Le goût sur mes leveres, le goût des toutes saveurs, des toutes souffrances. Je vois et j’adore. Je les laisse. Toutes. Toutes mes fautes qui cherchent pardon, tous mes petites préocupations. Comme je vous aime, chères.

Vous êtes ma vie. Vous êtes mes espoirs. Je tiendrai compte de vous, et vous seuls. Chez moi,c’est possible.Je le rendrai possible.

4 comentarii:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Malaysia & Singapore & brunei best on the internet blogshop for
wholesale & supply korean accessories, accessories, earstuds, choker, rings, hair, bangle & trinket accessories.
Offer 35 % wholesale price cut. Ship Worldwide
Here is my web site ; binary option strategy

Anonim spunea...

Definitely believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet the
simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks
My weblog Gambling

Anonim spunea...

I read this paragraph completely about the comparison of newest and previous technologies,
it's remarkable article.

my homepage; locksmith in salt lake city