joi, 24 septembrie 2009

Unei talide necunoscute

Aceea care are 18 ani.
Nu stiu daca starea asta a mea se datoreaza faptului ca am un moment de sensibilitate in care tind sa dramatizez, ca e ziua ta si constat ca tot crestem si nu ne mai oprim sau pentru ca e Mercur retrograd. Ideea e ca-mi vine sa plang, nu de ciuda, ci mai mult de dragul plansului. Azi a fost o zi tare fericita. Mi-am rupt camasa in doua locuri, m-am blocat in baie, am dat cu capul de usa, am cazut pe scari etc. Dar a fost fericita pentru ca a fost ziua ta. 18 ani, incoerenta mea, visele tale. O sa se implineasca talidă, parca vroiam sa-ti spun. Si toata viata asta care o sa ti se schimbe de acum in colo si toate responsabilitatile care-ti atarna pe umeri dintr-o data... Dar nu, nu trebuie sa renunti la copilarie, parca vroiam sa-ti spun.
Dar nu ti-am spus, pentru ca stii deja. Stii cum e fericirea, stii si ura cum e, si nedreptatea si iubirea. Si tu stii deja ca poti sa alegi.

Scuza-ma daca n-are sens ce-ti spun aici. Sunt prea obosita ca sa fac filozofie, si totusi fac. Si nici macar n-o imbrac intr-o forma frumoasa.

Ideea e ca la multi ani, ca iti doresc tot binele din lume, ca te imbratisez si ca nu fi trista, orice-ar fi!

Niciun comentariu: