vineri, 25 decembrie 2009

Ungrateful bastards sau A very merry Christmas

Incep cu putina curtoazie, si anume un Craciun extrem de fericit pentru toata lumea. Sper ca ati primit cu totii cam ce v-ati dorit anul asta. I know i did. Multe urari nu sunt de folos, la un moment dat devine kitchos si nu e bine sa te complici.

Si cum eu pe blog nu-s niciodata fericita, hai sa va zic ce m-a enervat Craciunul asta:

mass-urile prin sms (da-o naibii de treaba; daca vrei politete fa macar un mesaj personalizat si nu trimite neaaparat la toata lista, doar cei la care tii. fara suparare daca anul asta n-am trimis sms inapoi nici la cei cu mesaje personalizate, sunt o lenesa si jumatate);


maica-mea la faza cu "vine preotu cu craciunu' " ( e treaba aia in care preotu iti colinda scara de bloc, vine la tine sa-i pupi icoana pentru ca esti un neneorocit care nu se duce la biserica si pentru asta primeste o tona de bani de la enoriasi )


colindatorii pentru ca anul asta am incercat sa iau o alta abordare (don't get me wrong, ador colindele si copiii dragalasi care le canta) si anume le-am luat bomboane, in speranta ca o sa bage mana adanc in cutie (da,da ca americanii de Halloween) dupa ce au terminat cantul. treaba e ca n-a mers deloc-colindatorii cand auzeau de bomboane se dadeau doi pasi in spate si luau fata aia de "ce cacat mai bine nu ma oboseam sa cant" si luat o singura bomboana (si la naiba nu erau naspa, erau chokotoff pana la urma tot eu mananc din ele).
evident, le-am dat si bani dupa aia.


magazinele astea nenorocite care nu mai au globuri si alte ornamente de brad din sticla, doar plastic cacacios si ieftin(adica ieftin ca aspect, nu ca pret neaaparat).


filmele de craciun de la teve (ma asteptam la ceva clasic, Shirley Temple gen, in schimb we get '90s american cheap shit si chestia aia cu Stefan Banica Jr in costum de Mos Craciun care sincer e cam ultima chestie de pe planeta pe care as vrea s-o vad)
nici cinema-ul nu-i prea ofertant in perioada asta..sa vedem care-i treaba cu The Avatar desi eu nu sunt genul "alien".


Ce e super de Craciun:
bradul (desi imi cam vine sa plang cand ma gandesc ca cineva l-a ciopartit si l-a dus departe departe de padure)
ornamentele vechi de sticla pe care le punem in fiecare an
cadourile(e super sa faci cadouri, cea mai grozava chestie e privirea cuiva cand deschide un cadou; plus, eu am primit ce am vrut)
radio (au dat cantece bune de craciun, desi mai niciunul romanesc)
sudoarea de pe fruntea mamei cand face sarmale (priceless, desi eu cam urasc carnea)
matusile care se vorbesc intre ele si schimba ultimele barfe
hartia de impachetat (pungile de cadou sunt lucioase si kitschoase biaac)
felicitarile de craciun primite prin posta
lumanari parfumate pe masa
reclamele de craciun (sarbatorile VIN)



Greenspotting va ureaza: Craciun Fericit si la anu' sa faceti tot ce n-ati facut anul asta.

Un comentariu:

Diana spunea...

Hei, Grinch, calm down! Inteleg ca iubesti doar anumite parti din Craciun, poate naumite mirosuri, poate anumite materiale, dar nu inteleg de ce te intarata atat de tare sms-urile nepersonalizate.Pur si simplu daca doresti acelasi lucru tuturor prietenilor tai, de ce n-ai trimite acelasi mesaj tuturor? It's better than no message at all! Si daca il personalizezi, ce o sa scrii in plus la fiecare? Tie iti urez un Craciun mai fericit decat lui, pentru ca tin mai mult la tine? This is shitty. In al doilea rand, faptul ca nu te duci la biserica nu te face un nenorocit. Unii oameni au pur si simplu altfel de relatie cu Dumnezeu. Cum ramane cu toleranta? Thirdly, o bomboana costa pana in 50 de bani. Nu crezi ca e mai profitabil sa le dai bani si sa-si cumpere singuri, asta daca bomboane isi doresc? In legatura cu filmele ai mare dreptate, dar visezi degeaba. That's it, so Happy new Year!