luni, 31 august 2009

Baterii noi, goluri reinnoite

Da, m-am intors. Dupa ce am luat ieri seara trenul din Piatra Neamt, am schimbat la Bacau pe la doispe jumate si am dormit pana la Medgidia tolanita pe toata bancheta cu Endis vis-a-vis, am ajuns inapoi pe Taramul Fagaduintei, pe undeva pe peronul 4, pe undeva in jurul orei 7. Bineinteles ca nu ma astepta nimeni la gara. Bineinteles ca toata lumea dormea cand am ajuns acasa.
Dar sa vorbim despre tabara in sine. Dintre toate modalitatile de a face febra existente (vezi apa rece de izvor de la chiuveta din baie sau cutreieratul muntilor) eu una am facut febra de la ras. Cred ca la un moment dat ajunsesem sa rad si in somn. In prima zi a existat o tragere la sorti pentru a se hotari cine cu cine sta in camera. Am ajuns sa ma intreb daca nu cumva a fost masluita, caci altfel nu se putea sa aseze cele mai mari nebune in camera cu numarul 9 (vezi spitalul 9). Si de aici in colo a inceput un lung sir de bancuri, prosteli, vorbe de "duh" si surprize.
La masa am spus mereu bancuri. Mereu cu Chuck Norris. Am mancat tot din farfurie. Am jucat mim pana cand ne-au cazut mainile. Am urcat pe munte si am cazut de sase ori. Ne-am ratacit in pestera neluminata si populata de lilieci-vampir. Am calatorit in portbagajul unei Dacii Break. Am intrat in polemici. Am facut energizer-uri. Am navigat si am cantat. Am ecologizat. Am creat. Am fost la statia de epurare, unde ne-am turnat sticlute de colonie pe nas ( totusi in copacul de acolo cresteau cele mai bune mere si ceva imi spune ca nu era o coincidenta). Am vorbit despre realizarile si doleantele fiecaruia cu Maria. Ne-am luptat pe brelocuri. Ne-am jucat ping-pong. I-am chinuit pe Benito (Mussolini) si pe Mao (Tze-Tung). Aia din propozitia anterioara erau doi pisoi. Am facut schimb de expresii cu Endis. Am vizitat Piatra-Neamt si am cunoscut-o pe sosia lui Jake din Two and a half men. M-am ales cu porecla noua. Am scris doua poezii si un cantecel semnate Schizobanan si Gollum (aka Endis si eu). L-am cunoscut pe cel mai curtat barbat in viata, pe mister soapman, viceprimar in Bicaz, care ne-a dat si carte de vizita. Am regizat inca un film. Am vorbit despre ce ne doare cu micul nazist Vlad Dric si i-am cumparat Adrianei doua baxuri cu sapun, ca sa aibe. Am dansat pe Rammstein si ne-am uitat la Family Guy. Am invatat ca aia in care se pune apa e carafa si ca la maleta poti sa spui si helanca. Dar cel mai important, am invatat (sau mi-am reamintit) cat de bine si de frumos este sa cunosti oameni noi si sa razi cu ei, dar mai ales sa lupti pentru o cauza importanta. Mi-am schimbat nu numai mentalitatea, ci si modul de viata. Sa ai grija de natura si sa ai prieteni sunt doua lucruri tare misto. Si care se imbina frumos.
Urmeaza sa ma implic negresit in proiectele ce vor urma, sa incetez a-mi mai trozni degetele, sa fiu un exemplu intr-ale ecologiei si sa mai ies cu Schizobanan la cate-o bere, ca sa am cui sa-i spun "I'm so gay with my gayness", "Spirtu-i curat, beala-s", "Esti gay", "Te respect total", "Peace, babo, peace", "I love emo", "Delicious-ness-ness-ness" si celelalte mesaje notate pe inimioarele roz prinse-n piept. Caci pana la urma asta am fost, doua hipioate antisemite care s-au inteles de minune cu micul nazist. Oamenii sunt de toate felurile.
Miercuri plec in Grecia, deci ne vedem dupa ce incepe scoala. In cele ce urmeaza, poze:

My mamma says i'm special (cu Schizobanan)


Cu micul nazist


Pepenii Galbeni (Ana,Diana,Dana,Dina)


Soare(aka Andreea), Schizobanan (aka Endis), Pruna (aka Ioana), Gollum (aka eu), Dric (aka Vlad Nazi')


Jake


Tractorista

Un comentariu:

mirela moga spunea...

Citind articolul tau, m-au napadit amintirile a ceea ce am facut in saptamana de vis... Tre' sa recunosc ca eu am invatat ca la "helanca" i se ma spune si "maleta", iar depre "carafa", ce pot sa zic, mi-o imaginam cu totul altfel:)) Si am mai invatat inca ceva: cuvantul "parjoale" :D.
Apoi ca sa rememorez o parte din atmosfera de la Bicazu Ardelean, mi-am numit cei 2 pisoiasi(pentru care inca nu gasisem niste nume) Adolf si Benito.
Mi-e dor de nu mai pot de toata lumea... stau cu sufletul la gura asteptand pozele:)
Distractie faina in Grecia si mult succes la roman! Si eu vreau sa il citesc! Si vreau si autograf!(scanat daca nu se poate altfel:)) )